12.16.2008

小小故事

C : bulooji
佢畫緊畫
L : ???
C : 畫下自己
L : orr
C : 然後覺得好神奇
點解自己可以畫一個和自己一模一樣的自己
L : hahahah
C : 然後問我, 點樣可以令佢郁郁跳舞
L : then
C : 我話佢無食飯呀
咪尼左係到訓教教
L : orr
C : 然後佢又拎起支筆
畫左個鬧鐘俾佢, 想叫醒佢
L : 有冇咁叻呀?
C : 然後又問我點解佢仲未起身
因為我話個鬧鐘裡面都無電
然後佢就唔知點算 LOO
因為佢唔知點畫電芯
咁我就拎左粒 AAA 電俾佢睇下
佢畫極都係畫到好似佢咁大粒 
放唔到入鬧鐘 
L : ........................
C : 然後佢就訓著左, 
陪佢一齊訓教
唯有在睡覺的一刻, 他們才會變得一模一樣
: )

沒有留言: